November 18, 2015

Bila hati rasa nak menulis..

Assalamualaikum.

Hai, readers!
Aku sebenarnya tengah lari dari dunia realiti.. lol.
Boleh pulak lari dari dunia realiti, kan?
Sebab aku rasa macam complicated sangat.
Sesak nafas. Tak tahu kenapa.
Sebab apa yang aku nak cakap, tersekat kat kerongkong. pergh. ayat.

Okay, harini kita cerita pasal apa?
Jom cakap pasal cinta.
Apa pendapat aku tentang cinta?
Jap, gelak lu. cam tak caye je aku cakap benda ni.

Haha. Aku underage kot. Baik takyah. haha.

Tapi..

Sebenarnya.

Hm. Ada beberapa perkara yang mengganggu aku dua tiga hari nih.

Eh, takkan aku nak cerita kat sini kot. lol.

Tapi entahlah..

Aku tak tahu nak cakap macam mana..

Haha. apesal post aku macam ni?

Biarlah. Anggap benda ni jadi pengajaran, motivasi dan sebagainya.

Aku kusut sangat nih sebenarnya.
Nak balik cepat! Aku rasa cam Sarawak dah memanggil-manggil ni.
Bahahaha.

Okay, takat ni je kot.
Till we meet again!
Fi Hifzillah. Assalamualaikum.

2 comments: