December 1, 2015

Favourite of All!

Assalamualaikum.

Hai, readers!
Well, its December already!
My favourite month. My happiness. Lol. Why?
Sebab..
It's my birthday! haha. Childish kan?

But, hey. Dalam setahun, I only wait for December.
Nasib orang lahir bulan Disember memang macam nilah kan? haha.

Tahun ni..
Banyak benda nak buat.. Tapi..
Sayangnya terhalang.. sebab..
sebab..
sebab.....
TAK CUKUP UMUR. Ceh hahaha

Aku takleh nak derma darah..
Takleh nak daftar sebagai penderma organ..
yang sedihnya, takleh nak beli modem internet.. (tapi, aku beli jugak.. hihihi..)

Lagi sedih bila semua tak percayakan kau..
I mean, I know how to take care myself.
Tapi, org keliling macam..
Eh? Boleh ke dia ni nak jaga diri sendiri?
Aduh. I'm 18 years old! Janganlah treat aku macam budak2..
Ke.. Aku nampak macam tak meyakinkan semua orang? Lol.
Nampak macam aku masih budak2 ke ape nih? hahaha.

Anyway, aku tak sabar nak tunggu birthday aku.
Gift are not important, yang penting..
Orang2 yang aku sayang.. ada di sisi aku..

Fi hifzillah,
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment